Városlista
2024. április 25, csütörtök - Márk

Hírek

2018. Május 13. 00:00, vasárnap | Helyi

Évadhirdetés 2018-2019 Jászai Mari Színház, Népház

Évadhirdetés 2018-2019 Jászai Mari Színház, Népház

A 2017/2018. évadról
A Jászai Mari Színház a 2017/2018. évadban a terveknek megfelelően 6 felnőtt és 10 gyerek bemutatót tartott. Az értékesített bérletek száma az előző évhez képest 10 százalékos növekedéssel 7820 bérlet, a székhelyen tartott előadások száma 239 előadás, az évadban a színház 17 tájelőadást tartott. A székhelyen tartott előadások nézőszáma a 2016/2017. évad adataihoz képest majd 5000 fős növekedéssel 43.842 néző. A Jászai Mari Színház előadásainak átlagos telítettsége 92 százalék volt.

A Jászai Mari Színház a Molière: Tartuffe (Arad), Az öldöklés istene (Komárom), a Kutyaharapás (Dunaújváros), A mi osztályunk (Budapest, Temesvár), a Csoportterápia (Budapest) és a Játék a kastélyban (Arad) című előadásaival kapott meghívást vendégszereplésre. A Kutyaharapás (Vidor Fesztivál 2017), Az imposztor (Vidéki Színházak Fesztiválja 2017), a Gőgös Gúnár Gedeon (Pécsi Nemzeti Színház VI. Családi Fesztivál 2018), A mi osztályunk (Ördögkatlan Fesztivál 2018, TESZT Fesztivál 2018) és az Így szerettek ők – Kosztolányi Dezső (Víz, Zene, Virág Fesztivál 2018) című előadások fesztiválmeghívásoknak tettek, illetve tesznek eleget az évad hátralévő részében.

A Jászai Mari Színház leghosszabb ideje futó prózai előadása, Az öldöklés istene (premier: 2013. október 5.) 2017 decemberében átlépte az 50. előadást. (Az öldöklés istene – a Molière: Tartuffe című előadás 2017 februári jubileuma után – a második olyan prózai előadás a színház történetében, amely elérte az 50. előadást.)

A Jászai Mari Színház, a Nézőművészeti Kft., a Szkéné Színház és a Vádli Alkalmi Színházi Társulás közös előadásában bemutatott Kutyaharapás a legjobb nagyszínpadi előadás és a legjobb rendező díját nyerte el a 2017-es Vidor Fesztiválon.

A Rokonok, az Édes Anna, a Molière: Tartuffe és Az imposztor című előadások (melyeket az elmúlt években a Vidéki Színházak Fesztiválján rögzített az MTVA) az M5 csatorna műsorán kerültek bemutatásra az évad során.

Tekintettel arra, hogy az évadhirdetéskor eredetileg meghatározott bérletszám a nézők igényei alapján nem bizonyult elegendőnek, a Jászai Mari Színház – Margitai Ágira emlékezve – Margitai bérlet néven plusz egy 6 előadásos, felnőtt bérletet indított.

A színház a 2017/2018. évadban folytatta a siketeknek és nagyothallóknak, valamint a vakoknak és gyengénlátóknak szóló előadások akadálymentesítését. A szezonban a Csoportterápia, a Tizenkét dühös ember, A mi osztályunk és a Játék a kastélyban című előadások, azaz a 6 bemutatóból 4 produkció került – az NKA és az EMMI támogatásával – akadálymentesítésre. (A mi osztályunk és a Tizenkét dühös ember című előadások akadálymentesítését a Komárom-Esztergom megyei Család, Esélyteremtési és Önkéntes Ház támogatta.) Az NKA pályázati támogatásának köszönhetően a Jászai Mari Színház a vakok és gyengénlátók számára akadálymentesített előadásokhoz használt fülmonitorainak számát ismét növelni tudta, ennek eredményeként az eddigiekhez képest, kétszer annyi néző részére tudja lehetővé tenni az előadásokon való részvételt. A kiemelt célként kezelt akadálymentesített előadásokért tett erőfeszítések eredményeként a 4 produkcióval és a speciális eszközpark bővítésével a Jászai Mari Színház a 2017/2018. évadban tudta a legtöbb érintett számár elérhetővé tenni előadásait.

A gyerekeknek és fiataloknak szóló programok sorában a Kerekasztal Színházi Nevelési Társulás a Csend, A széttört tál és a Hideg szív című előadásai – a színházi nevelési program részeként, az NKA támogatásával – szociálisan hátrányos helyzetű általános, illetve középiskolás diákok számára, ingyenesen kerültek meghirdetésre. A fiataloknak szóló produkciók között újdonságként – összhangban a TÁNC 2018 előadássorozattal, a tánc/színházi nevelési program részeként – a Horda 2. című előadást láthatták a színház középiskolás nézői. Az előadás a Nemzeti Táncszínház, a Közép-Európa Táncszínház és a Káva Kulturális Műhely összefogásában valósult meg.

A 2017/2018. évad újdonságaként – A Vértes Agorájával közösen – a színház TÁNC 2018 címmel, három alkalomra szóló táncbérletet indított. Az előadássorozatban a hazai, kortárs táncélet legjelesebb képviselői közül a Duda Éva társulatot, a Bozsik Yvette Társulatot és az Inversedance – Fodor Zoltán társulatot láthatta a tatabányai közönség.

Szintén a 2017/2018. évad újdonságaként az Így szerettek ők felolvasószínház sorozatban Ady Endre, József Attila, Karinthy Frigyes, Kosztolányi Dezső, Móricz Zsigmond és Szabó Lőrinc szerelmi életébe nyerhettek betekintést az érdeklődők. Az előadásokat az Antré-estek felolvasószínházi sorozat részeként láthatta a közönség, a középiskolások számára a program az újonnan indított Antré-Diák felolvasószínházi sorozatban került megrendezésre.

Az idén 4. alkalommal megrendezett MOST FESZT 2018 öt napja alatt összesen 9 monodráma és stúdiószínházi előadást játszottak a fesztiválra beválogatott vidéki, független és határon túli társulatok.


A 2018/2019. évadterv bemutatása
A Jászai Mari Színház társulatához a 2018/2019. évadban két új tag, Szakács Hajnalka és Figeczky Bence csatlakozik.

A mi osztályunk című előadást a 2018/2019. évadban Budapesten, a Szkéné Színházban – folyamatosan, az egész szezonban – láthatja majd a közönség.

A 2017/2018. évad folytatásaként az Így szerettek ők című felolvasószínházi előadások (Nyáry Krisztián történetei alapján a forgatókönyvet írta és az előadásokat rendezte Réczei Tamás – az ELTE, az Átrium és a Jászai Mari Színház közös előadása) mind az Antré-estek, mind a Antré-Diák sorozatban láthatóak lesznek. A 2018/2019. évadban Krúdy Gyula (Váradi Regina, Rózsa Zsuzsanna), Babits Mihály (Török Sophie, Szabó Lőrinc), Molnár Ferenc (Fedák Sári, Darvas Lili) József Attila (Vágó Márta), Márai Sándor (Matzner Ilona, Mezei Mária), Ady Endre (Csinszka) és Csáth Géza (Jónás Olga) szerelmi életét feldolgozó előadásokat tekintheti meg a közönség.

A Jászai Mari Színház az új évadban sem szeretne lemondani arról a sokszínűségről, amit – saját prózai és zenés előadásai mellett – a táncelőadások meghívása jelent. Ennek megfelelően a TÁNC 2018 sorozat folytatásaként TÁNC 2019 címmel, a hagyományos és a kortárs táncnyelven megszólaló előadások legjavát láthatják majd a tánc szerelmesei a Jászai Mari Színházban.

Felnőtt előadások a 2018/2019. évadban

Crespo Rodrigo a 2018. május 9-én tartott sajtótájékoztatón elmondta: „Reményeim szerint, az elmúlt évadokban megkezdett úton tovább kalauzolhatjuk nézőinket és az általunk kínált változatos műfajú előadásokkal még sokszínűbbé tehetjük a színház nyújtotta élményt. Ennek megfelelően a vígjáték és a zenés komédia éppúgy megtalálható a következő évad programjában, mint a dráma vagy a tragédia. Fontosnak tartom, hogy a Jászai Mari Színház egymást követő szezonjai úgy kapcsolódjanak egymáshoz, hogy a folyamatos újdonságkeresés mellett egy dolog állandó maradjon: a jelenkor problémáira reflektáló, a nézők számára érvényes kérdéseket megfogalmazni képes előadások létrehozása.

A Kamaraszínházban évről évre igyekszünk olyan darabokat bemutatni, melyek a témaválasztást vagy az előadás formanyelvét tekintve jobban érvényesülnek ebben az intim térben. A tavaly bemutatott A mi osztályunk című dráma – látva az előadás sikerét – egyértelműen megerősített bennünket abban, hogy helyes az az irány, amin szakmai, művészi céljainkat szem előtt tartva, ugyanakkor a közönség igényeit, befogadóképességét figyelembe véve, haladunk. Martin Sperr Vadászjelenetek Alsó-Bajorországból című darabjának kiválasztása ezen az úton visz minket tovább. A társulattal 2011 óta dolgozik együtt Guelmino Sándor, A mi osztályunkon való együttgondolkodás és próbafolyamat a közös munkában olyan minőséget eredményezett, ami a Vadászjelenetek Alsó-Bajorországból próbakezdése kapcsán minden reményre feljogosít bennünket. Sperr drámája mellett Guelmino Sándor az évad utolsó bemutatójaként állítja színpadra Mark Haddon és Simon Stephens A kutya különös esete az éjszakában című többszörösen díjnyertes regényadaptációját.
Szikszai Rémusszal a Molière: Tartuffe című előadásban dolgozott együtt először a Jászai társulata. Az eredmény a produkció díjait, szakmai sikerét és azt a tényt tekintve, hogy az előadást a bemutató óta folyamatosan játsszuk, azt hiszem, vitathatatlan. Szikszai Rémusz Shakespeare Macbeth című tragédiáját augusztusban kezdi próbálni.
Külön öröm számomra, hogy társulatunk egyik színész tagja, Megyeri Zoltán az új évadban, új szerepben, rendezőként is bemutatkozik a Jászaiban. Vajda Katalin Anconai szerelmesek című zenés komédiája, a 60’, 70’ évek legnagyobb olasz slágereivel országszerte hatalmas sikerrel fut. Remélem, nálunk sem lesz ez másként!
Az elmúlt évek Molnár Ferenc bemutatóinak sorát Czukor Balázs Jászai Mari színházbeli bemutatkozó rendezésében egy újabb remekművel, a szerző talán leglíraibb vígjátékával, egy különleges szerelem történetével, Az üvegcipővel folytatjuk.
Jaroslav Hašek talán legnépszerűbb hőse Švejk, azt hiszem, mindenki számára ismerős. A Hrašek, avagy Švejk a Kehelyben című kortárs szatírát Nótáros Lajos szövegkönyvével, Tapasztó Ernő rendezésében láthatják a nézők.”

Martin Sperr: Vadászjelenetek Alsó-Bajorországból dráma
Rendező: Guelmino Sándor
Kamaraszínház

William Shakespeare: Macbeth tragédia
Rendező: Szikszai Rémusz
A Jászai Mari Színház és a Szkéné Színház közös előadása Nagyszínpad


Vajda Katalin:Anconai szerelmesek zenés komédia
Rendező: Megyeri Zoltán
Nagyszínpad

Molnár Ferenc: Az üvegcipő vígjáték
Rendező: Czukor Balázs
Nagyszínpad

Jaroslav Hašek – Nótáros Lajos :Hrašek, avagy Švejk a Kehelyben kortárs szatíra zenegéppel
A szövegkönyvet készítette: Nótáros Lajos
Rendező: Tapasztó Ernő
Nagyszínpad

Mark Haddon – Simon Stephens: A kutya különös esete az éjszakában különös detektívtörténet
Rendező: Guelmino Sándor
Nagyszínpad


Az új szezonban három olyan rendező dolgozik a Jászai Mari Színház társulatával, aki eddig még nem rendezett Tatabányán. Czukor Balázs, Megyeri Zoltán és Tapasztó Ernő a 2018/2019. évadban első alkalommal rendez a színházban.

Czukor Balázs Az üvegcipő kapcsán elmondta: „Ez az első rendezésem a Jászaiban, a társulat tagjainak nagy részével újak leszünk egymásnak. Korábban főleg a szombathelyi Weöres Sándor Színházban és a budapesti Kolibri Színházban rendeztem előadásokat, amelyeknek rendszerint a színészekkel közösen írtam a szövegét. A közös munkára való felkérés is egy ilyen előadás kapcsán érkezett: miután Crespo Rodrigo igazgató az én meghívásomra megnézte a Home Bank című rendezésemet Szombathelyen, arra kért, hogy a Jászaiban egy klasszikus művet állítsak színpadra. Az tehát, hogy Molnár Ferenc alkotását viszem színre egy számomra szinte teljesen ismeretlen csapattal, kétszeresen is kilépést jelent a „biztonságos környezetemből”, ezért különösen izgatottan várom ezt a munkát.
Az üvegcipő egy huszadik századi Hamupipőke-történet, amelynek a meseszerűsége és a szerelem által megjelenő kiszolgáltatottsága foglalkoztat a legjobban. Szakmai kihívást jelent, hogy a darab vígjátéki oldala mellett hogyan tud megjelenni az előbb említett kiszolgáltatottságból fakadó hiány, önzés, a megbocsátani nem tudás valódi fájdalma. Az üvegcipő egy nagyon valóságos jelenetekből álló, remekül strukturált színdarab. Reményeim szerint, ha a jól megírt komikus jeleneteknek megkapargatjuk a felszínét, előtérbe kerülnek a mű árnyaltabb mélységei.”

Megyeri Zoltán az Anconai szerelmesek bemutatásával kapcsolatban elmondta: „Több, mint húsz előadást rendeztem eddig a pályám során, de a Jászai közönsége eddig színészként ismerhetett, rendezőként ez lesz a „bemutatkozásom” Tatabányán. Crespo Rodrigo igazgató vetette fel az ötletet, hogy Vajda Katalin Anconai szerelmesek című, országszerte nagy sikert aratott zenés darabját vigyem színre a következő évadban. Az eddigi rendezéseimnek körülbelül a fele zenés darab volt, ráadásul az Anconai szerelmesekkel is volt már dolgom korábban, így könnyen ráálltam az ötletre. Hangsúlyozni szeretném, attól még, hogy korábban rendeztem már előadást a darabból, nem egy szimpla másolatot szeretnék csinálni: mások a színészek, teljesen új a koreográfia, változott a szövegkönyv is. Amikor újra elővettem a művet, rájöttem, hogy a tatabányai kollégáimmal egészen másképp kezdenék neki a munkának, mint ahogy azt a korábbi, szegedi rendezésemnél csináltam, és ez nagyon inspirál.
Az Anconai szerelmesek elképesztően szórakoztató darab, az ország számos teátrumában játszották már nagy sikerrel. Kevés ilyen népszerű magyar művet tudok felsorolni, a maguk idejében talán még Molnár Ferenc alkotásai sem értek meg ilyen rövid idő alatt ilyen sok bemutatót. Azért említem Molnárt, mert Vajda Katalin művének izgalmas és pergő cselekményszövése a régi nagyokat idézi. Cselvígjátéki elemek, remek humor, szellemes párbeszédek, és ami a legfontosabb: olyan örökzöld olasz slágerek színesítik a történetet, mint a Ciao Ciao Bambina, a Volare, a L'Italiano, az Una lacrima sul viso vagy a Felicita, amelyek Fábri Péter átköltésében csendülnek fel. Egymásra találnak elveszettnek hitt szerelmesek, rég látott testvérek, apa és lánya… az Anconai szerelmesek egy vérbő, mediterrán komédia, amin egy pillanatig sem lehet unatkozni. Kimondottan közönségbarát mű, de azt szeretném, ha nemcsak a közönség, hanem a színészek is élveznék a játékot.”

Tapasztó Ernő a Švejk-premierrel kapcsolatban elmondta: „Eredetileg egy Švejk-előadást szerettünk volna csinálni, amelynek a Spiró György-féle színpadi adaptáció lett volna az alapja. Viszont miután elolvastuk a szöveget Nótáros Lajossal, az Aradi Kamaraszínház művészeti tanácsadójával, jött az ötlet, hogy mi lenne, ha kibővítenénk a történetet, és inkább a „csehséget” fognánk meg benne? Megpróbálunk mindent, ami cseh, ami a cseh kultúrához, történelemhez, hangulathoz tartozik, egyetlen térbe, stílszerűen egy kocsmába helyezni. Mert bár óriási klasszikus a Švejk, nem biztos, hogy jól járunk, ha megragadunk a múlt század első évtizedeiben – a mai néző számára eltávolodott már ez a kor, úgy gondoltuk, érdemes egy kicsit „meghosszabbítani” a regény idejét. A cseheknél a kocsma a legfontosabb társadalmi tér, már-már fontosabb, mint az otthon. Minden itt történik, vagy legalábbis itt mindenről tudni lehet, ami a világban történik – ezen a közegen keresztül szeretnénk az előadásban végigkövetni, ahogy a huszadik és huszonegyedik század történelme végigrobog az emberiségen.
A kiindulópontunk természetesen Hašek Švejkje, amit egy érdekes dramaturgiával próbálunk továbbgondolni, és összekötni egy másik cseh klasszikus, Bohumil Hrabal műveinek világával. Švejk és Hrabal mindig ott lesz a színen, a háttérben folyamatosan halljuk egy focimeccs közvetítését, ömleni fog a sör, érkeznek a jobbnál jobb cseh ételek, szól a zene a wurlitzerből, a kocsma vendégei kugliznak, biliárdoznak… különös, eklektikus teret képzelünk el.
A tervek szerint a Jászai szinte teljes társulata szerepelni fog az előadásban. Ismerjük egymást a színészekkel, többször léptek már fel nálunk, az Aradi Kamaraszínházban, és a látottak alapján azt kell mondanom, Magyarország egyik legerősebb színházi műhelye alakult ki az utóbbi években Tatabányán. Ugyanakkor nagy felelősséget is jelent itt dolgozni, hiszen a Jászai bemutatói az utóbbi években magasra tették a lécet. Végtelenül örülök a felkérésnek, és már nagyon várom az újabb találkozást – furcsa és érdekes előadás lesz.”

Guelmino Sándor két rendezésével kapcsolatban elmondta: „Amióta mi állítjuk össze a színház repertoárját, fontosnak tartjuk, hogy minden évadban legyenek olyan bemutatóink, amelyek húsbavágó, aktuális kérdésekről szólnak. A mi osztályunk szakmai és közönségsikere kapcsán jött az ötlet, hogy a következő évadban Martin Sperr Vadászjelenetek Alsó-Bajorországból című darabját állítsuk színpadra, ami bizonyos értelemben ennek a megkezdett irányvonalnak a folytatása. A mi osztályunk kísérleti megoldásokat is felvonultatott a szokatlan játékmóddal, az újszerű formanyelvvel, ehhez szeretnénk kapcsolódni az új előadással. Nagy kihívást jelent, hogy képesek leszünk-e tovább vinni ezt a fajta színházat, de az eddigi próbák alapján bizakodó vagyok. Korszerű előadást szeretnénk csinálni, amely egyensúlyt próbál találni a realista színjátszás és egy jóval elemeltebb formanyelv között. A díszletelemek kicsit A mi osztályunkhoz hasonlóan fognak működni: az események hatalmas szalmabálák között játszódnak majd, amelyeket különböző alakzatokba rendezünk, így érzékeltetve a váltásokat az egyes jelenetek helyszínei között. Dalokat és hozzájuk illő koreográfiákat is elő fognak adni a színészek, amelyek viszont ezúttal kicsit más célt szolgálnak, mint A mi osztályunkban.
A darab a második világháború után játszódik egy bajor faluban, ahol az idilli felszín alatt iszonyú nagy gyűlölködés húzódik meg az emberek között. Mindenkit kipécéznek és megpróbálják elüldözni, aki egy kicsit is különbözik a többségtől. A dráma arról szól, hogy ha egy társadalomban elhintik a gyűlölet magvát, az onnantól ott marad és mérgez. Fontos kérdésfelvetése a műnek, hogy miért is szeretünk mindig másokkal foglalkozni és másokat kárhoztatni ahelyett, hogy előbb a saját gondjainkat próbálnánk megoldani. Ez a kérdés mindig aktuális, most pedig különösen, hogy az intolerancia ilyen méreteket öltött a társadalmunkban.”

A kutya különös esete az éjszakában című előadással kapcsolatban a rendező így folytatta: „Azért szerettem bele ebbe a műbe, mert nagyon szép történetet mond el. Amilyen nyers a Vadászjelenetek Alsó-Bajorországból, olyan szelíd A kutya különös esete az éjszakában. Adott egy autista kamaszfiú, aki arra lesz figyelmes, hogy megölték a szomszéd kutyáját. Elkezd nyomozni a tettes után, miközben eleinte rá gyanakodnak. A maga szerény eszközeivel, de annál makacsabban kezd nyomozni, holott korábban az utcáját sem hagyta el. A kutakodása során olyan, az életét körülvevő hazugságokra derül fény, amelyek mindent felforgatnak körülötte – a darab ezért egyféle felnövéstörténetként is felfogható. A kutya különös esete az éjszakában – bár minden korosztályhoz szól – kifejezetten ifjúsági előadásként is nézhető.
Mindig is érdekeltek az olyan művek, amelyeknek a főszereplője hátrányos helyzetű, ilyen volt például a Lars von Trier Hullámtörés című filmje alapján készült rendezésem a Magyar Színházban vagy Martin McDonagh A kriplije, amelyet a Jászaiban vittünk színre. Érdekelnek azok a helyzetek, amelyek arról számolnak be, hogy hogyan tudnak ezek a figurák átlépni a saját korlátaikon. Egy ilyen ember mindig tükör a társadalom számára, amely azt is megmutatja, mi hogyan viselkedünk az ilyen szituációkban. A másik kedvenc vesszőparipám az egymásnak tartogatott hazugságok és ezeknek a lelepleződése – úgy gondolom, ezek is áthatják a társadalmunkat, és erre a darab is erősen reflektál.
Az elmúlt két évadban tudatosan egy-egy hívószó köré építettük az előadásokat, most egy kicsit máshogyan állítottuk össze a repertoárt: azt néztük, melyek azok az irányvonalak, amelyeket érdemes folytatnunk, így a következő évad ezeknek a „folytatásoknak” a jegyében fog telni.”


Gyerekelőadások a 2018/2019. évadban
A Jászai Mari Színház legfiatalabb nézőinek 12 előadással, a legváltozatosabb bérletekkel, a mesejáték, a népmese, a vizuális mozgásszínház, a táncjáték, a musical és a verses játék műfajában kínál izgalmas élményeket az új évadban.

A halhatatlanság országa: Népmesék nyomán írta Fabók Mariann népmese bábokkal
A Fabók Mancsi Bábszínháza előadása
Rendező: Fabók Mariann
Kamaraszínház


Janikovszky Éva: Az úgy volt… mesejáték
A Hatszín Teátrum előadása
Rendező: Szilágyi Bálint
Nagyszínpad

Nyáry Bernadett – Tűzkő Sándor: A kerek kő interaktív népmese
A Nyáry Bábszínház előadása
Rendező: Nyáry Bernadett – Tűzkő Sándor
Kamaraszínház

Münchausen báró kalandjai: Gottfried August Bürger regényét színpadra alkalmazta Biserka Kolevska
A Vaskakas Bábszínház előadása
Rendező: Biserka Kolevska
Nagyszínpad

Makrancos Kata Junior: Charles és Mary Lamb A makrancos hölgy című meséje nyomán írta Nagy Orsolya
A Madách Színház és a Vaskakas Bábszínház közös előadása
Rendező: Markó Róbert
Nagyszínpad

Szabó Attila: Autósmese bábelőadás
A Hepp Trupp Családi Bábszínház előadása
Rendező: Schneider Jankó
Kamaraszínház
Felszeghy Tibor

Vitéz László: hagyományőrző vidám, vásári bábjáték
A Fabula Bábszínház előadása
Rendező: Felszeghy Tibor
Kamaraszínház

Ann-Droid – Egy robotlány csodálatos kalandjai vizuális mozgásszínház
A BANDART Productions előadása
Történet/ötlet/rendezés: BANDART
Nagyszínpad

Kormos István meséi alapján: Vackor karácsonya gyermek táncjáték egy felvonásban
Az Inversedance – Fodor Zoltán Társulat előadása
Koreográfus: Fodor Zoltán
Nagyszínpad

Valahol Európában musical
Szövegkönyv: Böhm György – Korcsmáros György – Horváth Péter
Zeneszerző: Dés László
Dalszöveg: Nemes István
Radványi Géza és Balázs Béla azonos című filmje alapján
A dunaújvárosi Bartók Kamaraszínház előadása
Rendező: Őze Áron
Nagyszínpad

A kis herceg
Rónay György fordítása alapján a színpadi változatot Szirtes Balázs készítette
mesemonológ két részben gyerekeknek és felnőtteknek
A Karinthy Színház, a Manna és az RNR Ügynökség közös előadása
Rendező: Botos Éva
Kamaraszínház

Világgá mentem: Szerkesztette: Jankovics Anna verses játék
Jankovics Anna előadása
Játssza és rendezte: Jankovics Anna
Kamaraszínház

Ezek érdekelhetnek még

2024. Március 22. 09:08, péntek | Helyi

TÖRETLEN EGYÜTTMŰKÖDÉS

Közös képzést tartottak a rendőrök és az önkéntes tűzoltók.

2024. Március 17. 07:12, vasárnap | Helyi

Olimpiai selejtező

Hiába védett ihletett formában Bartucz, kikapott a kéziválogatott

2024. Március 09. 06:53, szombat | Helyi

Aranycsata

Jön a rangadó a bajnoki címért folyó küzdelemben

2024. Március 01. 18:09, péntek | Helyi

Gyászol Tatabánya

Elhunyt a város szeretett karnagya