Hírek
2019. Július 05. 16:04, péntek |
Belföld
Forrás: mti - illusztráció: pixabay
Vegyél számba – új kampány indult

Évente átlagosan hat kilogramm zöldséget és gyümölcsöt dob ki egy ember Magyarországon
– közölte a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) Növény-, Talaj- és Agrárkörnyezet-védelmi Igazgatóságának osztályvezetője az M1-en.
Ecsedi István azt mondta, ennek fő oka az, hogy a pultokra kitett hibátlan gyümölcsök rászoktatták az embereket arra, ami nem szép, az nem ehető.
A termelőknek is sokat ki kell dobniuk, mert nem felelnek meg az áruházláncok minőségi feltételeinek - tette hozzá.
A pazarlás ellen a Nébih Vegyél számba címmel kampányt indított. A legalább év végig tartó kampány célja többek között, hogy tárolási tanácsokkal lássák el az embereket és a magyar termékek választására ösztönözzenek - mondta.
Ezek érdekelhetnek még
2019. December 13. 14:09, péntek | Belföld
Jó pár szabálytalanságot találtak karácsonyi vásárokon
Kisebb szabálytalanságok mellett néhány esetben szankcióval járó súlyos higiéniai, jelölési és dokumentációs hiányosságok is előfordultak a téli szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzés első hetében,
2019. December 13. 10:55, péntek | Belföld
Már majdnem 40 millió forint gyűlt össze a Jónak lenni jó! kampányon
Megközelíti a 40 millió forintot a Jónak lenni jó!, a közmédia jótékonysági kampányában összegyűjtött összeg, aminek idei kedvezményezettje a már 30 éve koraszülöttek mentését és szállítását végző Peter Cerny Alapítvány
2019. December 13. 08:24, péntek | Belföld
Lezárul a bankjegyek megújítási programja
Lezárul az év végén a bankjegyek megújítási programja, a többletkibocsátás költsége 4-5 milliárd forint volt
2019. December 13. 07:16, péntek | Belföld
Megkezdődött az Adni Öröm! élelmiszeradomány-gyűjtő akció
Megkezdődött csütörtökön a Magyar Máltai Szeretetszolgálat 23. Adni Öröm! élelmiszeradomány-gyűjtő akciója a Spar-csoport több mint 170 üzletében országszerte.